Tävlingsinfo 2004

I

iller

Ett vårtecken så gott som något: :cool: Nu ligger Tävlingsinfo 2004 ute på SIFs webbsida, icelandichorse.se (just nu) överst under Nyheter.

Ett vårtecken så gott som något:

Ja man får väl suga på den lilla karamell som finns, för något annat vårtecken ser vi ju inte ännu.

Möjligen skulle det vara geadinga i Finsta under mars månad, men då kanske det har hunnit bli lite mer vårlikt än nu. :banana:

Låt oss hoppas! Skall det tävlas månne? Eller funktioneras? Själv skall jag dit och titta, såklart! :)

Åhhh *drömmer tillbaka* Vill oxå tävla igen men gamlingen är lite för gammal för det (36 i sommar) Han har gjort sitt på banan om man säger så :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Senast: Sel
·
Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Ava22
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Utrustning Hej! Jag tänkte fråga bara, vad har ni för erfarenheter utav bettet nedan? Det kommer ifrån Fager och modellen heter "John Universal"...
Svar
6
· Visningar
2 140
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama