J
Juvelflickan
Hejsan!
Ajdå, kommer bara ihåg en fråga nu, men den andra kommer la så småningom!
På hästägarförsäkran, som man inte skickar med posten, utan som man lämnar på tävlingen, så står det ju såhär: "Undertecknad ryttare på hästen"
Jag har då aldrig förstått det? Skall man skriva sitt eget eller hästens namn? Känns liksom som det skulle kunna vara båda två. Undertecknad ryttare på hästen: Frida. Det känns som det är rätt, men det känns även rätt: Undertecknad ryttare på hästen Anna.
Vad säger ni?
En annan fråga, kan man kvala på alla tävlingar? Jag vet att tävlingen måste vara godkänd av SIF, är det något mer?
Är det ok med en ungdomstävling tex.?
Mycket tacksam för svar!
/Frida
--------------------------------
"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
Ajdå, kommer bara ihåg en fråga nu, men den andra kommer la så småningom!
På hästägarförsäkran, som man inte skickar med posten, utan som man lämnar på tävlingen, så står det ju såhär: "Undertecknad ryttare på hästen"
Jag har då aldrig förstått det? Skall man skriva sitt eget eller hästens namn? Känns liksom som det skulle kunna vara båda två. Undertecknad ryttare på hästen: Frida. Det känns som det är rätt, men det känns även rätt: Undertecknad ryttare på hästen Anna.
Vad säger ni?
En annan fråga, kan man kvala på alla tävlingar? Jag vet att tävlingen måste vara godkänd av SIF, är det något mer?
Är det ok med en ungdomstävling tex.?
Mycket tacksam för svar!
/Frida
--------------------------------
"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"