Tävla på polskt pass?

C

Cotteninja

Hejsan!
Jag undrar om man får tävla en häst i klubbtävlingar och på lokala tävlingar (absolut max regionala tävlingar men dit lär vi inte komma än på några år) på ett polskt pass? :laugh:

Sv: Tävla på polskt pass?

Min polack var ute och tävlade en klubbis i december och det gick helt okej. De kollar nog inte ens passen på den nivån, jag har iaf inte varit med om det.:)

Jag finner inget i TR som pekar på att man inte får starta en hæst med utlænskt pass.
Har också ett utlænskt pass på min hæst så jag hoppas verkligen inte det ska vara några problem.

Jag tävlar min utländska häst på hans utländska pass och det har inte varit några problem. :)

Ridsportförbundet har inget passkrav (förutom att de vill ha in signalementsbeskrivning och härstamning när man löser licens) så jag tror inte de lägger sig i om passet är polskt.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Murray
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka