Har sedan i somras haft problem med min häst. Det började med att han bet sig fast väldigt mycket i högersidan vid ridning. Både med bett och bettlöst. Tog i alla fall ner en veterinär som tittade på tänderna. Hon såg inget fel, men raspade i alla fall. Problemen fortsatte. Tog ner en så kallad "hästtandläkare". Hon kunde dock inte göra något då hästen inte alls var samarbetsvillig och sprang över både mig och tandläkaren... Hon hann dock se lite och sa att hon inte såg något fel, men att han hade börjat slita ut tänderna i förtid. Det skulle dock inte var något problem vid ridningen. Hon ville komma tillbaka när jag tog ner en veterinär samtidigt som kunde ge honom något lugnande. Tog inte ner henne igen, utan prövade med en hästmassör. Hon hittade en spänning i högersidan på halsen som hon masserade bort efter att ha återkommit fyra gånger. Efter det skulle det inte vara några problem... Men det fortsatte som förut... Nu kommer det och går. Är ganska bra en period och inte alls bra en annan... Varierar bett ganska ofta. Det brukar vara bra när jag precis har bytt bett, men sen börjar det igen efter några dagar... Finns det någon som har någon aning om vad det kan vara för fel?? Det är så jobbigt när det är så här... Väldigt tacksam för svar!!!