Gimlan

Trådstartare
Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol nog är ultimat för mig. Jag är frusen som 17. Kraven är:

1. VARM
2. Funktionell/bekväm
3. Helst inte svindyr
 
Jag köpte en billig från Börjes. Funkar utmärkt, har reflexer längs med dragkedjan, var billig och repar inte sadeln oavsett om man sitter ner eller står upp.
 
Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol nog är ultimat för mig. Jag är frusen som 17. Kraven är:

1. VARM
2. Funktionell/bekväm
3. Helst inte svindyr

Jag är ju helt såld på Uhips kläder, men de är ju lite dyra.. Brukar passa på att handla förra säsongens färger när de har rea, då kan man få dem till jättebra pris :)
 
Jag är ju helt såld på Uhips kläder, men de är ju lite dyra.. Brukar passa på att handla förra säsongens färger när de har rea, då kan man få dem till jättebra pris :)
Många verkar ju nöjda med dem - men det tar emot innan jag ens testat just kjol :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: Fiorano
·
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: Solis
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 386
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp