Ta steget till foderhäst?

finapina

Trådstartare
Jag har varit medryttare i 3 år nu. Älskar hästen men börjar längta efter egen alltmer...Längtar efter att få bestämma själv hur, när , var jag ska rida. Göra roliga saker; åka på kurser, göra långritter osv. Vad fick er att ta steget? Mitt självförtroende är inte helt med mig än men jag har alltmer börjat leka med tanken....
 
Sv: Ta steget till foderhäst?

Jag fick möjlighet att ta min medryttarhäst på foder. Dessutom så hade jag hjälp av både min mamma och ägaren till hästen. Hästen hade jag på foder i 9 år innan jag köpte mig en egen häst.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 652
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
2 010
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Föl 2020
  • Exteriör Welsh cob

Omröstningar

Tillbaka
Upp