A
Amber_89
Idag avlivades en av mina katter.. Det började igår med att jag hittade en stor knöl på honom, tänkte inte mera på det. (Han hade bråkat lite med min andra katt så tänkte att han kanske blivit svullen efter något bett) Idag när jag kom hem efter stallet hittade jag två knölar till!! Plus att han var väldigt slö.. Ringde veterinär och han sa att jag skulle komma på en gång! Vilket jag gjorde.. På den tiden hade kissen blivit mycket sämre.. Kom dit och veterinären kollade på kissen.. Han hade hög puls och han var blek.. hans ben började svullna upp.. Och han bara låg ner på bordet! Veterinären sa att han hade en allvarlig blodsjukdom, kissen skulle inte överleva natten.. Så beslutet var inte svårt! Var med hos honom hela tiden, enda till slutet! Han vart inte ens ett år min lilla pojke.. Det är så tomt och ensam här hemma nu.. Tänk vad snabbt det kan gå.. imorse var han ju sig själv, pigg och kry..
Så ta hand om era älsklingar varje dag som att det vore deras sista.. Jag hann tyvärr inte det..Men jag får glädjas åt att han haft ett bra liv endå.. mycket kärlek och bus!
Vila i frid Drulle, tänker på dig och saknar dig jätte mycket!!
Så ta hand om era älsklingar varje dag som att det vore deras sista.. Jag hann tyvärr inte det..Men jag får glädjas åt att han haft ett bra liv endå.. mycket kärlek och bus!
Vila i frid Drulle, tänker på dig och saknar dig jätte mycket!!