Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja,hur gör man på en galen katt? Kan gör det mesta med min katt men tempen i baken,det var något helt annat..där gick gränsen..
500 kg häst inga problem..
40kg hund utan svans inga problem..
4 kg galen katt..STORA PROBLEM....
En sån här gång behöver du en extra arm, som kan hålla i termometern. Vem som helst går bra, själv håller du katten.
Nu har han ju ont i benet och kan bli svårt hitta ett bra grepp, går ju inte bråka för mycket med honom nu. Rulla in i handduk och göra en mumie kan funka, men passa du gör illa kissen...
Problemet är,att jag ej kan ta om benen,då han varit i slagsmål och det varar och är svullet i ena frambenet!Ajaj
Men jag väntar till dottern kommer från skolan,så mumifierar vi honom i en handduk/filt,sen tempen!
katter slutar sprattla om man tar dem i nackskinnet och hoppar dem upp och ner (jaja jag vet hur de låter) men så gör iaf veterinären, du kanske får hoppa den å köra in termometern, vad vet jag. . . . .
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.