R
RÖDLUVAN
Hur e banan?
Underlag?
Kupering?
Ect
Underlag?
Kupering?
Ect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hakar på den här tråden..jag planerar starta min första CR40 med unghästen på Sydnärke och vill gärna ha ridsällskap om det finns någon mer som har tänkt ta sig runt i lugnt tempo?
Va bra! Kan du tänka dig att ha sällskap av en 5-årig arabtjej med mig på ryggen = en inte så särskilt rutinerad distansryttare på snart 50 år? Vi ligger lite efter i vår planering och kommer alltså att försöka ta det väldigt lugnt. Det går lättare och blir säkert roligare om vi har sällskap av någon/några med samma plan.
Det ska jag absolut kunna tänka mig! Min är ett äldre varmblodssto och kanske inte så mycket förtjust i andra hästar men gör inget även om man rider bredvid. Så absolut =)
Låter bra! Vi kan väl höras av när det närmar sig. Kanske PM:a mobilnummer?
Vi jobbar med ryttarmeddelandet o kartan.
Ha tålamod!
...och jag väntar på kartan och ryttarmedelandet min medhjälpare kommer idag och det hade vart så kul om vi kunnat kolla kartan.
PS jag rider också sakta , vid 50 är man inte lika mjuk om man ramlar av
Stort tack till arr. klubb, alla trevliga funktionärer och supertrevliga veterinärer! Personligen tycker jag det är helt perfekt med groomning från transporten (jadå, jag vet att det finnssäkerhetssynpunkter osv) och super med massor gräs för kusarna att äta och jättebra skyltat som vanligt:-)