svullen och varm..

molnskimmer

Trådstartare
I torsdags var jag inne på kliniken med min häst på grund av hälta. Vi har varit inne två gånger tidigare, förra gången blev hon behandlad i knät men var inte mkt bättre den här gången vi var inne så därför behandlades hon i båda knä och kota, kommer tyvärr inte ihåg vad det var hon behandlades med. Har för mig att veterinären sa syra men..

Iaf. när jag tog ut henne i fredags morse var hon svullen och varm vid och över kotan på det ben som behandlades, brukar hästar bli det? Hade tänkt ringa vet. på måndag om hon inte är bättre, men tänkte bara om någon visste något? :confused:

Sv: svullen och varm..

Har hästen feber?

Det KAN ha blivit en infektion, så jag tycker absolut att du ska ringa vet.!

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 428
Hästvård Hej, Har en connemara på 8 år, som nyligen blivit behandlad för både hovledsinflammation båda fram, stel SI-led och en knäinflammation...
Svar
3
· Visningar
521
Senast: animalasia
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
422
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
1 230
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama