Svensk motsvarighet till Deviant Art

B

bengibollen

Någon som vet om det finns någon svensk motsvarighet till communityn Deviant Art?
 
Sv: Svensk motsvarighet till Deviant Art

Så kul...eller tråkigt...hur man nu vill se det. Då vet jag vad jag ska pyssla med...
 
Sv: Svensk motsvarighet till Deviant Art

Ska du bygga ett Deviant art? ;)
 
Sv: Svensk motsvarighet till Deviant Art

Jag ska nog prova att starta något liknande i alla fall. Känns ju lite tråkigt att kopiera hela paketet rakt av. :-)
Jag behöver definitivt något att sysselsätta mig med och jag tycker att det verkar vara ett ypperligt projekt. Deviant art är en ypperlig sida och något liknande på svenska tror jag definitivt att det finns intresse av. Jag är själv intresserad av grafisk design, så det är av intresse för det fältet som motiverar mig. Jag var bara lite osäker på om det redan poppat upp någon site.

Fotosidan är ju utmärkt, men den inriktar sig ju tyvär enbart på foto. :-/
 
Sv: Svensk motsvarighet till Deviant Art

Kör på det! Behövs verkligen :)
 
Sv: Svensk motsvarighet till Deviant Art

Ska leta fram min gamla forumkod ur gömmorna och damma av den i alla fall.
Visst kan man använda något redan existerande som här på buke. Men jag tycker att det är trevligt att ha något som man gjort själv. Återstår att se hur långt jag kan ta det på det viset. Men jag hoppas ju på att det funkar att göra eget rakt igenom. Dessutom kan man ju redan från början anpassa den mot det slutgiltiga målet.
Ska till att börja med fixa ett system för bugrapporter och "förslaglåda" som tillsammans med forumet kan bli en grogrund. Jag gillar definitivt att få feedback medan jag arbetar. Sen får man väl se om det kanske dyker upp fler som är villiga att hjälpa till med själva tillverkningen också.

PS
Det finns en här på buke som jag jobbat med(!) tidigare och jag skulle gärna vilja ha henne med om jag gör något *hint*. Jag respekterar verkligen hennes åsikter och idéer och det forum jag byggt tidigare hade nog inte blivit så bra utan henne *smöra*
 

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: sweep
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp