Största tävlingarna? :)

E

evelinaljungbeck

Hejsan!

Jag undrar vilka tävlingar (förutom sm, em och de andra mästerskapen samt lagmästerskap) som är de "största" man kan vinna som junior på storhäst samt på b, c & d-ponny? :) I globen, falsterbo osv och utomlands? :)

Sv: Största tävlingarna? :)

Prins Carl-Philips pris i Globen anses väl vara ganska stort att vinna när det gäller c och d-ponny, Ridsport ponny cup är också ganska "stort" att vinna på ponny. Som junior på storhäst finns bland annat GHS young rider cup. Sen finns ju Baltic cup som är väldigt stora tävlingar. + ett par till förmodligen som jag inte kommer på just nu.

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 178
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 266
Senast: sorbifolia
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 605
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar