Stor mineralsten

Trissa

Trådstartare
Finns det? Alltså i samma form som de fyrkantiga saltstenarna med hål i. Min shettis tror att mineralbaljan är någon form av leksak, vilket innebär att den är slut på en vecka... En sten skulle jag kunna hänga upp så att hon inte kan dra runt på den, tänkte jag.

Sv: Stor mineralsten

jag har för mig att det finns på granngården..fast det kanske är mer för kossor..men det går väl använda till häst också:smirk:

Sv: Stor mineralsten

Tyvärr har vi inte granngården inom rimligt avstånd här, så jag skulle behöva veta tillverkare så att lokala affären kan ta hem.

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 323
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 021
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka