Stjärnhoppet

AgentCarter

Trådstartare
Det lönar sig att titta på barnkanalen!
Idag presenterade de ett av vinterns program, stjärnhoppet!

Ska vara ett program där olika stjärnor (okänt hur kända och många) ska vara med och hoppa.
Var två stycken deltagare med idag, en Olla (verkar göra annat på bk med) och en Sissel (osäker stavning) som dessutom ska spela i årets julkalender.

Programstart 1 december.

Någon som har mer information?
 
Sv: Stjärnhoppet

Jag har egentligen inte mer information, men min slutledningsförmåga antar att SVT gjort ett tv-program av Stjärnornas hoppning som kommit att bli ett stående inslag på Stockholm International Horse Show.

Edit.

Oj, jag var visst lite sent ute! Zaga hann före :)
 
Sv: Stjärnhoppet

Ja, så var det!
Men mera häst i tv är alltid positivt:) Konstigt bara att de sa stjärnhoppet och inte stjärnhoppningen, hade fått fram mer på googlingen annars :p
 
Sv: Stjärnhoppet

Jo, gick lättare att googla på sidor när jag visste om att de skulle sända en serie om dom (fast jag fick dubbelkolla kanalen).

Men serien börjar alltså sändas på SIHS sista dag, de borde ju nästan börja sända lite innan och sen klippa ihop avslutningen snabbt och sända.
 
Sv: Stjärnhoppet

Barnkanalens chef var ju hemlig gäst på Sommarlov en dag och han är väldigt hästintresserad och rider själv, därav alla trevliga hästprogram :)
 

Liknande trådar

Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 799
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp