Starta 130 på häst

S

SanchoPancho

Va behövs för att kvala? Måste man ha x antal felfria rundor eller poäng för det? Som man måste för att få starta msv b och msv a på ponny.

TR: "Junior: Ekipaget ska ha genomfört 3 grundomgångar 1,20 hoppning med högst 4 fel i varje för att få starta 1,30 hoppning. Ryttare som på detta sätt kvalat till 1,30 får starta en annan häst med motsvarande kvalificering på samma höjd.

Young Rider eller Seniorer behöver inte kvalificera sig för att rida 1,30.

Måste som sagt ha varit nåt nytt för jag red 130 som junior utan att kvala men det var ju så där 4 år sen så.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
329
Senast: Cactus
·
Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 287
Senast: Grazing
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV