JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Starkt hopplag klart till Nations Cup
Moderator
Hästnyheter
På söndagen är det dags för årets första omgång av hoppningens högsta serie, Longines FEI Jumping Nations Cup, Division 1. Omgången rids...
Hästnyheter
Det är ett laddat svenskt hopplag som åker till Nations Cup-finalen i Barcelona. Och målsättningen är klar: - Vi ska ta oss vidare till...
Hästnyheter
Årspremiären av Nations Cup närmar sig. I 2018 års upplaga bjuds det på flera nyheter. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Bara en svensk lagdeltagare kom i mål i den här omgången av Nations Cup i fälttävlan. Däremot var det ändå flera ljusglimtar som...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
1 minut sedan
Svar: 18
Visningar: 546
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
6 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 880
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
16 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 048
Hund