Stallbyggnad, boxinredning, tips på bra mässor

Nordstjernan

Trådstartare
Har ni tips på vilka mässor i Sverige som brukar vara bra när man vill se utbudet av stallbyggnation, boxinredning? Hade ej möjlighet att besöka Falsterbo i år och man skulle vilja prata med återförsäljarna, se produkterna och diskutera materialval osv. Göteborg Horse Show? Globen? Det är väl mest ryttar-/hästprodukter i Globen? Annan mässa i Sverige som kan tänkas vara bra?
 
Sv: Stallbyggnad, boxinredning, tips på bra mässor

GHS har ju alltid flera utställare, men "alla" är inte där.
annars brukar de större företagen ha tidigare kunder som man kan besöka och kika i deras stall på deras lösningar etc.
Kontakta företagen och be om offerter och tips så får du hjälp. Jag fick bra offertsvar och ett av företagen skickade ut sin säljare för att kolla över min ladugård som skulle förvandlas till stall. Fick extra tips och råd av dem och givetvis valde jag dem, då de hade visat "mest" intresse för mig. Plus att de låg bra till i pris, givetvis :p
 
Sv: Stallbyggnad, boxinredning, tips på bra mässor

Ja, bäst är ju att kika på ett färdigt som fabrikanten levererat. Har riktigt långt till i princip alla stall som tillverkats av de två jag tittar mest på. Någon här som byggt med stall från Abetong eller Stallexperten?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 388
Senast: anna_panna
·
Träning Var och tittade på en träning på ridklubben precis intill här om veckan, privathästar hoppning. Av höjderna att döma rätt rutinerade...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp