Stadig bikni

Araminta

Trådstartare
Kanske en udda fråga såhär mitt i vintern men jag tänkte att jag skulle komma igång och simma igen. Vet att baddräkt är att föredra vid regelrätt simträning men, dels simmar jag extremt långsamt och dels känner jag mig obekväm i det.

Så jag letar efter en stadig bikini. Framförallt letar jag efter en biknitrosa som går ner lite mer på låren. Boxers kanske det kallas? Har sökt runt på diverse onlineshoppar men hittar verkligen ingenting alls. Överdelen är det inte fullt lika petigt med men vill gärna ha fodrade kupor och helst inte halterneck.

Någon som har något förslag?

Sv: Stadig bikni

Själv har jag gett upp hoppet om att hitta något "ordentligt" när det gäller bikinitrosor och köper numera shorts på herravdelningen. Fungerar finfint om man inte vill ha något som är tight utan bara täcker lite mer av rumpan och benen.

När det gäller bikiniöverdelar så gillar jag Asos. Mest för att de har allt möjligt där och även underkläder och bikinis från mina favoritmärken Freya och Fauve, men då tusen gånger billigare än svenska priset.

Själv har jag gett upp hoppet om att hitta något "ordentligt" när det gäller bikinitrosor och köper numera shorts på herravdelningen. Fungerar finfint om man inte vill ha något som är tight utan bara täcker lite mer av rumpan och benen.

När det gäller bikiniöverdelar så gillar jag Asos. Mest för att de har allt möjligt där och även underkläder och bikinis från mina favoritmärken Freya och Fauve, men då tusen gånger billigare än svenska priset.

Jo jag har funderat på det också. Får kolla in herrsortimentet och se om jag hittar något vettigt där. Ska kolla in de märken du nämner! :bow:

Finns inga såna på damavdelning. Boxers betyder typ trosor med 1 cm kant - man bara TACK så mycket! Så herravdelningen säger jag också :)

Sportamore hade en del bikinis att välja på som ser rätt ok ut, lite beroende på hur mycket du vill att trosan ska gå ner på benen.

7331550008936_sportamore_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

Kanske lite väl sportig variant…
792460077301_sportamore_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg

Finns ju baddräkt med ben också om det är något?!
Googla så kommer det upp en massa olika :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka