Equilina
Trådstartare
Perfekt Tack så mycket! Det är faktiskt ditt fel att jag fick upp ögonen för Spooks från första början... Jäkla instagram
Jag har visst glömt Är det fortfarande aktuellt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt Tack så mycket! Det är faktiskt ditt fel att jag fick upp ögonen för Spooks från första början... Jäkla instagram
Jag har visst glömt Är det fortfarande aktuellt?
Jag vågar knappt göra detta Ja, jag gillar Spooks, okej?
Jacka Martha
Fleecetäcke Crown
Stövlar
Väst Chalet
Fleece Lexington
Kavaj Showjacket
Tävlingspiké Kimi Sequin
Topp Matilda
Schabrak och luva, gammal modell
Schabrak Crown
Mössa
Stövelstrumpor Sox
Hoodie Evi
Väst Snoop
Stövelstrumpor Sox star
Bälte
Halsduk
Kavaj Luna
Keps
Topp Frieda
Pannband
Schabrak Crown
Flughuva Crown
Ridbyxor Ricarda Full Grip
Väst Chalet
Jacka Greta
Kavaj Classic
Tävlingspiké Kim
Piké
Fleece Lexington
Stövelstrumpor Sox
Jacka La Paz
Du borde ju nästan bli sponsrad så mycket du har från dom
Nu har jag ingen kavaj från Spooks, men både jackor, väst och ridbyxor och jag skulle generellt säga att de tål tvätt mycket bättre än tvättråden. Så jag hade inte varit orolig för att tvätta.Nu ska jag våga mig på att tvätta min Luna första gången 30 grader i vanlig kulörtvätt (som det står på lappen) eller hur kör ni?
Nu ska jag våga mig på att tvätta min Luna första gången 30 grader i vanlig kulörtvätt (som det står på lappen) eller hur kör ni?
Hur är spooks hoodie tröjorna ? Jag har M i allt men behöver jag gå upp i L där ?
Jag såg faktiskt att min kompis fleece från föregående modell blivit väldigt noppig. Min Lexi är inte noppig alls, så kanske olika beroende på färg..?Jag är fundersam. Fick hem ännu en Lexi nyligen men funderar på om jag verkligen ska behålla den. Anledningen är att den gamla blivit ganska nopprig på flera ställen trots att den är väldigt sparsamt använd någon annan som haft problem med det?
Jag såg faktiskt att min kompis fleece från föregående modell blivit väldigt noppig. Min Lexi är inte noppig alls, så kanske olika beroende på färg..?
Jag är fundersam. Fick hem ännu en Lexi nyligen men funderar på om jag verkligen ska behålla den. Anledningen är att den gamla blivit ganska nopprig på flera ställen trots att den är väldigt sparsamt använd någon annan som haft problem med det?