Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till den en hästen lägger jag in en ny säck var fjärde dag, medans den andra behöver en ny säck var annan/var tredje dag.Har bytt strö till hästen, till spånpellets. Det behövs tre säckar per vecka till min häst som inte är den renligaste.
Ni som använder spånpellets hur många säckar per vecka använder ni?
Jag brukade fylla på ca 2 stycken var 7-10e dag, med utgångspunkt i en rejält uppfylld box.Har bytt strö till hästen, till spånpellets. Det behövs tre säckar per vecka till min häst som inte är den renligaste.
Ni som använder spånpellets hur många säckar per vecka använder ni?
Har för mig att jag la in 12 säckar när jag strödde upp boxen på ca 10 kvm. Vill också ha ordentligt med spån, gärna 1 dm minst.Förlåt om jag kapar tråd lite, men hur många säckar krävs för att fylla en normal box på ca 10kvm? Vill ha ordentligt med spån inte bara täcka golvet.
Jag la in 10 när jag flyttade in på nya stallet och fick sedan fylla på lite efterhand innan jag var nöjd med mängdenFörlåt om jag kapar tråd lite, men hur många säckar krävs för att fylla en normal box på ca 10kvm? Vill ha ordentligt med spån inte bara täcka golvet.