Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder ni för solskydd på era barn? Jag tycker alla är så kletiga och inte sjunker in ordentligt.
Har ni någon favorit som är lite bättre?
Den har vi med! Tycker den är bra!Just ja! Den vi haft till barnen när de blivit lite äldre och som nu är på förskolan är La Roche-Posay Anthelios 50+. Den är fri från allergiframkallande ämnen, hormonstörande ämnen och nanopartiklar. Vi tycker att den är lätt att smörja in. Men vi kanske inte är bäst på att avgöra det eftersom vi inte jämfört med någon superlätt med nanopartiklar.
Vi också, fast den med gul text som är specifikt för barn (och lite mer vattenresistent än den på bilden ovan tror jag).
Samma här. Oslagbart bästa, klarar timmar i vatten utan att ge efter och ger inga utslag, kliar inte och är helt fenomenalt bra jämfört med övriga vi provat.Vi också, fast den med gul text som är specifikt för barn (och lite mer vattenresistent än den på bilden ovan tror jag).
Just ja! Den vi haft till barnen när de blivit lite äldre och som nu är på förskolan är La Roche-Posay Anthelios 50+. Den är fri från allergiframkallande ämnen, hormonstörande ämnen och nanopartiklar. Vi tycker att den är lätt att smörja in. Men vi kanske inte är bäst på att avgöra det eftersom vi inte jämfört med någon superlätt med nanopartiklar.