Jate Volim
Trådstartare
Ja, jag skulle vilja hitta ett snyggt träns att ha när jag rider dressyr men inget jag tittar på varken på nätet eller i butik.
Mina krav är:
* Det ska vara svart eftersom dressyrsadeln är svart
* Helst ha mässingbeslag men jag kan tumma på det
* Ha tygelhakar vid bettet och spännena ska regleras i nacken, ÄVEN nosgrimman!
* Remontgrimma eller aachen kvittar, jag skiftar mellan dessa och får ändå byta då och då men helst remont då jag använder det mest
* Det går bra med ett kandar om man kan plocka loss ena sidostycket utan att det blir fult
* Rundsytt eller ej kvittar
* Strl Cob
Det går ju att beställa från de dyraste märkena (OS, Döbert, Passier m.m.) men jag är inte riktigt beredd att lägga de pengarna just nu. Helst ska det kosta runt 1500 men jag kan betala lite mer om det är vad som krävs. De allra dyraste märkena känns väl exklusiva till en unghäst och jag vill gärna spara de pengarna tills det är dags för kandar.
Har ni några tips? Jag ger snart upp!
Mvh Jate Volim
Mina krav är:
* Det ska vara svart eftersom dressyrsadeln är svart
* Helst ha mässingbeslag men jag kan tumma på det
* Ha tygelhakar vid bettet och spännena ska regleras i nacken, ÄVEN nosgrimman!
* Remontgrimma eller aachen kvittar, jag skiftar mellan dessa och får ändå byta då och då men helst remont då jag använder det mest
* Det går bra med ett kandar om man kan plocka loss ena sidostycket utan att det blir fult
* Rundsytt eller ej kvittar
* Strl Cob
Det går ju att beställa från de dyraste märkena (OS, Döbert, Passier m.m.) men jag är inte riktigt beredd att lägga de pengarna just nu. Helst ska det kosta runt 1500 men jag kan betala lite mer om det är vad som krävs. De allra dyraste märkena känns väl exklusiva till en unghäst och jag vill gärna spara de pengarna tills det är dags för kandar.
Har ni några tips? Jag ger snart upp!
Mvh Jate Volim