Snorig häst- ur ena näsborren??

E

-emma-

Hej!
En häst i stallet har varit snorig ur ena näsborren sen i december. I början var det genomskinligt men blev sedan vitt med lite gult i ibland. Hon har nu mycket mindre mängd nu men det är fortfarande vitt.. Jag tycker att det är konstigt att det bara rinner ur ena näsborren, vi har luktat på det och det är luktfritt (alltså inget var ifrån någon tand eller något). Hon har inte haft feber eller hostat, allmäntillståndet är bra förutom näsborren. Hon har ätit vitlökspulver sen 2 veckor tillbaks...
Någon som har något tips? Örter?

MVH

Sv: Snorig häst- ur ena näsborren??

puttar

Min häst har samma symptom..vet inte heller varför det bara kommer ur ena näsborren.

Liknande trådar

Hästvård Hej, alla, för ett par veckor sedan noterade jag att min häst hostade till någon gång då och då. Han hade ingen feber och har inte haft...
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: Missemus
·
Hästvård Hej Min häst har varit lite snorig i ca en veckas tid. Det kommer enbart när hon frustar men inte ens då alltid. Vissa dagar är det mer...
Svar
7
· Visningar
2 103
Senast: MissFideli
·
Hästvård Jag ber hemskt mycket om ursäkt till alla er som blir upprörda när ni ser någon göra en tråd på ett hästforum istället för att slösa en...
Svar
10
· Visningar
7 544
Senast: Plantan
·
Hästvård Hej! Mitt 15-åriga sto har under de tre-fyra senaste dagarna börjat hosta lite smått, någon gång i början av ridpasset men även nu i...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Rubinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama