G

GaurdianAngel

Nu är jag riktigt jäkla trött på denna snö. Förstår inte någon där uppe i det blå att det snart är dags att tävla i spår!? :mad: :mad: :mad: Lik förbannat så skickas det ner mer snö. :mad:

Med min vanliga otur så kommer antagligen vi med på båda tävlingarna i maj och snön kommer nog vackert ligga kvar en vecka fram till tävlingsdagen och sen försvinner den. Tävlingen blir då av och jag har inte hunnit träna ett sk*t. Skoj.

Fler än jag med samma problem? :smirk: :D :D

Sv: Snöf-n!

Jag brukar aldrig träna innan så för mig spelar det ingen roll när snön försvinner :o

Skojar du...?? :smirk: Jag trodde att eftersom jag praktiskt taget är anställd av han-där-uppe så kunde man iaf få önska sig lite vår så man kunde börja ta tag i sitt hundägande igen, men näääädåååå...

Jag är också skitarg, sitter här och väntar på mitt championat :angel:, då kan de ju inte göra så här!!!

//E

Nja, denna jag ska tävla har aldrig spårat tidigare, så vi kunde i alla fall hinna få testa innan tänkte jag. :D :angel:

lady_vip skrev:
Skojar du...?? :smirk: Jag trodde att eftersom jag praktiskt taget är anställd av han-där-uppe så kunde man iaf få önska sig lite vår så man kunde börja ta tag i sitt hundägande igen, men näääädåååå...

//E

Herregud ( :angel: ) Har Du inga förmåner på jobbet?? :D Som att få kontrollera vädret :angel:

Nää men min lilla plutt fick ont i ryggen av allt snö-hoppande :cry: Så nu får han inte hoppa i snön mera.
Attans.. BORT med snö.

hhahahah kan ju inte mer än hålla med BORT med Lappmöglet NU

jag ksa köra min IPOIII 1:a maj o har inte alla moment i lydnaden o måste få¨upp spår konditionen o en kontinutet i spåret igen , men vi avsluta ju säsongen nåt alldeles extra i spåret så hoppas det sitter kvar.

Ja, denna snön är ju bara inte sann :mad:
Här vräker det ner, och det har säkert snart kommit 2 dm.
Kommer snön hinna bort till midsommar tro :crazy:

GaurdianAngel skrev:
Herregud ( :angel: ) Har Du inga förmåner på jobbet?? :D Som att få kontrollera vädret :angel:

Jag vet, med allt de slit med alla kistor och gudtjänster så kunde man ju iaf få önska lite :mad: :mad: :mad:
Men vad är tacken!!?!?!?!?!?;)

//E

Vill också ha bort snöh**vetet...Det räcker nu..
Skulle börjat viltspårkurs idag, men den blir uppskjuten 2v i väntan på tö.. suck.. jag (& hunden) är rastlösa, vill börja träningssäsongen på riktigt helst för ett par veckor sen... Men i den här takten så ligger väl snön kvar minst en månad till.. suck.

Jo, men nu har jag inte gjort annat känns det som. Nu vill jag träna istället för klaga.

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: sanio
·
Övr. Hund Åhhh, jag är SÅÅÅ flyförbannad att det finns bara inte!:mad: Kan börja länka till min gamla tråd som har lite med ämnet att göra...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama