Snapchatfråga

Freazer

Trådstartare
Okej, jag börjar känna mig som en tant men jag måste ha hjälp😂
Jag hade snapchat för några år sedan. Kanske var det när det precis kom, halvt senil numera så minns inte riktigt 🤣
I alla fall så uppdaterade jag appar och såg snapchat appen och provade att logga in. Kan vara lite kul att hålla kontakten med bilder utan massa skrivchattar med vänner och syskon utomlands tänkte jag.

Men iaf, för att komma till min fråga så undrar jag om man kan se om man har blivit borttagen som vän? Jag kan se personens snappoäng, amuletter och position på snapkartan och under vänner men kollar man tex på sina vänner på snapkartan så syns inte den personen där. Får inte ihop det och hoppas ngn kunnig vill upplysa tant om hur det funkar innan jag provar att skicka en snap 😁
 
Man kan välja att inte synas på kartan. Men är ju bara att skicka snap ändå. Tror det blir grått om snappen inte går fram dvs om ni inte är vänner
Jo det vet jag och jag ser personen på kartan men om jag går ut på kartan och klickar på ikonen till höger där det står vänner så ser jag bara dem som är i närheten? Jag provade skicka snap och det såg ut som vanligt iaf 😊
Teknik är inte för tanter 😂
 
Jo det vet jag och jag ser personen på kartan men om jag går ut på kartan och klickar på ikonen till höger där det står vänner så ser jag bara dem som är i närheten? Jag provade skicka snap och det såg ut som vanligt iaf 😊
Teknik är inte för tanter 😂
Om du är borttagen så behöver du inte känna dig ledsen för det för det är många som rensar listan när folk aldrig är online. Då vet man ju att de tex tagit bort appen.
 
Om du är borttagen så behöver du inte känna dig ledsen för det för det är många som rensar listan när folk aldrig är online. Då vet man ju att de tex tagit bort appen.
Nejdå jag är inte ledsen. Mest nyfiken då det är mitt syskon det gäller. Skulle kunna fråga syskonet också såklart men vingar inte haft kontakt på flera år men tänkte prova söka kontakt 😊
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp