Snälla tävlings människor hjälp mig!

S

somewill

Någon som kan hjälpa mig? ska ut på tävling nu i vår och vill veta vad som gäller. Vad innebär A och A: stil ?? Jag rider en femåring kan jag tävla både avd A och B ?? Ska bara vaccinations intyg vissas nu och var vissar man det? Snälla hjälp mig:banana:

Sv: Snälla tävlings människor hjälp mig!

Information om de olika bedömningarna finns i TR. Har du en 5 åring får du endast starta avd B (om jag minns rätt). vaccintyget visar du oftast i sekretariatet. Men jag har varit med om att de som jobbar på parkeringsplatsen har velat kolla på det innan man kör in med hästen. Det brukar stå i ryttarmeddelandet.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Snurrfia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka