Snälla tävlings människor hjälp mig!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare somewill
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 796
S

somewill

Någon som kan hjälpa mig? ska ut på tävling nu i vår och vill veta vad som gäller. Vad innebär A och A: stil ?? Jag rider en femåring kan jag tävla både avd A och B ?? Ska bara vaccinations intyg vissas nu och var vissar man det? Snälla hjälp mig:banana:

Sv: Snälla tävlings människor hjälp mig!

Information om de olika bedömningarna finns i TR. Har du en 5 åring får du endast starta avd B (om jag minns rätt). vaccintyget visar du oftast i sekretariatet. Men jag har varit med om att de som jobbar på parkeringsplatsen har velat kolla på det innan man kör in med hästen. Det brukar stå i ryttarmeddelandet.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
597
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Snurrfia
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka