Sv: Sm 2012

"SM 2012 kommer att hållas på Romme Travbana i Borlänge den 12-15 juli.
I samband med SM planeras en avelsbedömning (enbart ridmomentet) för de högst bedömda hästarna vid vårens bedömningar."

Kopierat från SIFs tävlingssektion på Facebook :D

Längtar!! Helt underbart att sitta på läktaren och bara njuta!!! Även planerat in NM i sommar.....

Härligt! Det är nästan 6 timmar hemifrån mig, och jag som så gärna ville kvala till SM och tävla :( Ja ja, allt har sin tid och plats.

Härligt! Det är nästan 6 timmar hemifrån mig, och jag som så gärna ville kvala till SM och tävla :( Ja ja, allt har sin tid och plats.

Prova kvala iallafall :)
Borlänge är ju ganska stort, så det finns hotell du kan sova över på , och hästarna får stå på box. Jätte fina stall och boxar där :)

jag hoppas verkligen jag lyckas nästa år :) jag var 7 hundradelar ifrån förra säsongen, sjukt irriterande :p men men de kommer de kommer :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För första gången på 21 år intog sportkörningseliten Österängarna i Strömsholm för Folksam SM i sportkörning.
Svar
0
· Visningar
147
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka åtta lag som får hoppa om medaljerna i lag-SM under Falsterbo Horse Show.
Svar
0
· Visningar
155
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-veckan sommaren 2024 avgörs i Västerås, där SM-guld i 28 olika sporter ska delas ut. 12.30 – 13.30 Working (equitation?) men inget...
Svar
0
· Visningar
295
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka