SLUs foderhäfte. Vart beställer jag?

bigganl

Trådstartare
Mitt foderhäfte från SLU är till åren och jag skulle helst vilja ha en ny uppdaterad version eftersom de kommer fram till nya saker emellanåt. Förut fanns en länk på SLUs hemsida så det var lätt att beställa, men nu hittar jag ingenting. Har nu ringt SLU och de har hänvisat mig runt, gett mig nya nummer att ringa, men ingen vet. Ni som har nyare versioner av häftet, hur beställde ni?
 
Mitt häfte är från 2003 om jag inte minns fel och jag har fått ett flertal kommentarer om att jag borde skaffa ett uppdaterat eftersom det är en del nya rön. Jag har läst om många som har nyare häften. Hur gammalt är ditt?
 
Mitt foderhäfte från SLU är till åren och jag skulle helst vilja ha en ny uppdaterad version eftersom de kommer fram till nya saker emellanåt. Förut fanns en länk på SLUs hemsida så det var lätt att beställa, men nu hittar jag ingenting. Har nu ringt SLU och de har hänvisat mig runt, gett mig nya nummer att ringa, men ingen vet. Ni som har nyare versioner av häftet, hur beställde ni?

Är det denna?


Utfodringsrekommendationer för häst, 160 kr + porto

Beställ hos Margareta Norinder,margareta.norinder@slu.se eller tel 018-672817


http://www.slu.se/sv/institutioner/husdjurens-utfodring-vard/
 
Mitt är från 1997. :o Vet att rekommendationen för mineraler ändrats för unghästar, men frågan är om jag missat något annat. :crazy: Bäst att beställa imorgon. :angel:
 
Jag köpte mitt häfte för ca två år sedan, direkt av en namngiven person på SLU. Tror det var namnet som anges i en tråd ovan, det låter bekant. Minns inte var jag hittade kontaktuppgifterna men jag googlade fram dem på något sätt.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 843
Senast: alazzi
·
Övr. Djur Varnar känsliga läsare på ämnet skadade djur På väg till gymmet i morse så stötte jag på en påkörd fiskmås. Jag själv är väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 624
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 499
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 480
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köp av häst
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp