skor till hunden *skäms*

R

ridskoleryttare

japp då va det dax ... att skaffa skor till flickan .... problemet är att jag inte vet var man kan köpa dem ... ska åka "till de kalla övre delarna av landet" på tors så imorn är det ut och shoppa skor ....

jag tycker själv att det är urlöjligt och har inga ambitioner att bli paris hilton nr. 2 .... nej jag ska inte ha ett par rosa skor med strass utan ett par ... typ svarta ..vanliga eller nått

till problemet .. de ska inhandlas imorn för att hon ska klara av att gå i snön
men var ?
och hur mycket måste man vara beredd på att punga ut för ett par ( 2 par iof) skor ?

vet att det finns stora skor till hundar överallt men hon är mini ... chiwoawoa storlek skulle passa .... och dom får inte vara rosa ...

så innan nån hoppar på mig och kallar mig djurplågare så får jag väll uppge orsak till shoppandet ... - hon har enormt stora problem med köldkramp och det är för hennes eget bästa som hon måste ha skor för att inte behöva bli buren ständigt ...

Sv: skor till hunden *skäms*

Jag undrar också var det finns skor att köpa. Kunde också behöva till min lilla gosse när det är såhär kallt. Så roligt är det ju inte att inte kunna gå koppelpromenader.

Hmm.. jag har aldrig köpt skor för att vovven fryser och har aldrig köpt så små skor men dom skorna jag köpt (för att skydda skador) har koststat ca 300-400kr paret... Men det är juh skor för STORA vovvas så jag vet inte vad vavva-skor kan gå lös på...

Du kanske kan prova att sätta på ett par babysockor (2 par)? Fäst med kirurgtejp över hasen bak så åker dem inte ner (så fort). Kanske inte är lika bra som skor, men i alla fall tills du hittat ett par, och det är betydligt billigare...

fyfasen att jag aldrig kan va så smart ! (rotar bland bebissakerna)

tacktack

precis ! typ sånna men jag måste ha dem imorn så just de där hinner jag no inte

hm det där med bäbi strumpor funka inte ... klorna fassnar i tyget så man får inte ner fossingarna :mad: ..... så får bli att shoppa iaf. då .. bara det att det är så jävligt dyrt .... fast hitta ett fynd idag .. ett täcke från grangården i strl 20! trodde inte dom hade så smått ... bara 125 kr och vinterfodrat och allt ... då blev min lilla frusna vovve glad :)

Naaw :) ..Är det den hunden du har på din bild? Söööt isf!! :love:

yupp min bäbis på bilden

men när man rullar upp dom så fassnar den här klon som sitter avskillt sådär högt (ni hör ju vilket hundproffs jag är ;) )
och hon är inte helt haj på att va stilla utan sprätter hejvillt

*VAA* Flera hundra spänn? Jag köper fleecesockor för 20:- styck...

Om du håller runt hela tassen samtidigt som du stoppar i den i strumpan så borde det gå. Fungerade på min jycke som inte alls ville vara med.

Jo, men jag köper sånna skor dom kan gå ute med... i neopren eller galon.. Vovvan har fått glasbit i fötterna nån gång å så lyckas hon ofta skära sej på pinnar så hon har sko då för å inte göra mer skada under läkningen.. inne har hon mina strumpor på sig om hon gjort sig illa:D

har hittat ett par nu iaf :) på arken zoo

fast hon ser ut som en häst med transportskydd me domdär ....

Men det är nog bättre änn ingenting kanske? Det lät ganska sött med hund med skor! :)

Finns att köpa på de flesta zoobutiker!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka