Sköldpadda......

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare heineken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 533
H

heineken

Vad äter sköldpaddor, hur mycket vatten ska dom ha i akvariet (antar att dom ska kunna klättra upp på något också), hur varmt ska dom ha och hur ofta ska dom ha mat? Alla säger olika saker.. :crazy:

jag har en kart skölpadda (vatten sköldpadda) och den har ca 12 cm vatten och så har den ett ställe med mycket sand så att de sticker upp på ytan.och jag matar den med lite grönsaker (och tror de hette pelets kuller):confused:och jag har ca 26-28grader i vattnet. och jag ger den mat 1ggr per dag . Men den kan ochså få lite grönsaker på dagen:d

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
709
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka