I
Icapikka
Hejsan, Min katt Molly (Bondkatt på 1,5 år) fick sin första kull m kattungar i slutet av Maj, vi har två kattungar kvar av dom fyra hon fick. Nu senaste månaden har hon haft diarré och hon fäller nått enormt hon är även väldigt gnällig men hon äter som hon brukar. Sambon har nu tröttnat men jag vill gärna ha katt. Jag undrar om någon har någon idé av vad det kan vara?
Jag ger henne Mjaus tetra pak (blötfoder) och Findus Junior torrfoder. Hon får två Mjau paket om dagen och hon har fri tillgång till torrfodret. Använder Toalätt och Pussi till kattlådorna, hade dock tänkt byta till något som tar bort lukten. Har sett att många rekommenderar Everclean så ska se om jag hittar det i dag.
tacksam för svar!
Jag ger henne Mjaus tetra pak (blötfoder) och Findus Junior torrfoder. Hon får två Mjau paket om dagen och hon har fri tillgång till torrfodret. Använder Toalätt och Pussi till kattlådorna, hade dock tänkt byta till något som tar bort lukten. Har sett att många rekommenderar Everclean så ska se om jag hittar det i dag.
tacksam för svar!