Sjalmaffian!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sjalmaffian!

Jepp, mormor donerade ett lakan. Jag gillar det bättre än bärselen, men det skulle jag ju aldrig erkänna...;) Stina är som sagt inte så förtjust än.

Jenny
 
Sv: Sjalmaffian!

Vilken fin sjal! När jag hade smått (senast för knappt 12 år sedan) så var det där med sjal lite suspekt, idag skulle jag inte tveka att använda en, men å andra sidan är jag lite gammal för smått tycker jag(39) jag får vänta på barnbarnen istället, Johanna blir ju 17 i år men hoppas att hon väntar några årr till... :)
du har inte förändrat dig något alls i utseende!
Skulle vara roligt med en träff igen.
 
Sv: Sjalmaffian!

Ja, en ny träff vore superskoj! Men något svårgenomförbart för tillfället, ekonomin är så långt i botten det bara går, så jag tar mig inte ens till kommungränsen. :(

Jenny
 
Sv: Sjalmaffian!

Jättefint!! Förstår du nu varför vi är lite tjatiga? :D Förrestän, Fredrik frågade chans på Stina....;)
 
Sv: Sjalmaffian!

Jag börjar ana iaf... :D Ska höra med den stolte barnafadern angående chansfrågningen.

Fadern hälsar att har Fredrik tur så kanske han får chans innan jäntan fyller 40... Inte över beskyddande fader alls...:angel:;)

Jenny
 
Sv: Sjalmaffian!

Jag förstår precis, min karl börjar plannera taggtrådsstaket för att skydda elin... ;)
 
Sv: Sjalmaffian!

Fast min karl är jägare med fyllt vapenskåp i vardagsrummet, så här är vi lite mer drastiska... ;)

Jenny
 
Sv: Sjalmaffian!

Samma här... :D Fast vårat står i sovrummet... Trots att han inte jagar älg börjar han fundera på en studsare... Han påstår att det beror på att vildsvinen börjar finnas på markerna men jag anar att det är skyddet som ska bättras...:rofl:
 
Sv: Sjalmaffian!

Snurrfian skrev:
Samma här... :D Fast vårat står i sovrummet... Trots att han inte jagar älg börjar han fundera på en studsare... Han påstår att det beror på att vildsvinen börjar finnas på markerna men jag anar att det är skyddet som ska bättras...:rofl:


nu vet jag vart jag ska ringa om det traskar fram ett vildsvin här... :idea: (pappa har ju visserligen vanan inne men bor lite långt borta:D )
 
Sv: Sjalmaffian!

Jamtland skrev:
Fast min karl är jägare med fyllt vapenskåp i vardagsrummet, så här är vi lite mer drastiska... ;)

Jenny


Undrar:confused: varför karlar ska ta i med hela artilleriet så fort deras dotter/döttrar "hotas" av friare:D
Min gubbe tog licens & började tävla prickskytte:smirk:
 
Sv: Sjalmaffian!

Jo, det är väl sant :crazy: :angel: :D
*hmm* undrar vad vi (mammorna) ska göra när det börjar springa
blivande svärdöttrar i våra söners pojkrum ??? ;)

Har visserligen inte nådon son än (vet ej om jag har någon på min "barnlott" heller) men tänkte att man kan ju vara beredd utifall:devil: :angel:
 
Sv: Sjalmaffian!

Glamoroza ox skrev:
Jo, det är väl sant :crazy: :angel: :D
*hmm* undrar vad vi (mammorna) ska göra när det börjar springa
blivande svärdöttrar i våra söners pojkrum ??? ;)

Har visserligen inte nådon son än (vet ej om jag har någon på min "barnlott" heller) men tänkte att man kan ju vara beredd utifall:devil: :angel:

Kontrollera om de små liven kan ta hand om våra stackars små pojkar...:D Eller oxå se till att de inte skämmer bort våra perfekt uppfostrade grabbar! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Nu har jag ju inte hästar längre, men jag har vänner som har. Och ofta uppkommer frågan, hur kan man smartast ställa ut en bal/boll i...
Svar
8
· Visningar
775
  • Artikel
Hästnyheter Neutrala färger och likriktat – det tycker Jenny Stamming Reinisch om ridkläderna. Därför har hon nu lanserat sin egna kollektion...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Gunnar
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
1 320
Senast: Keb71
·
Övr. Barn Har beslutångest över var vi ska ha den. Vet inte om jag vill ha den på samma ställe som förut, det är svårt för dottern att se allt...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp