- Svar: 35
- Visningar: 2 477
Jag är helt kaos. Det är så mycket som skulle behöva skrivas, men som jag inte förmår att sätta på pränt. I några av mina senaste inlägg har jag gått lite som katten kring het gröt. Det finns en vilja att släppa ut skiten men jag törs inte. Jag behöver vänta på att jag får komma till en terapeut. Det är bara så påfrestande med väntetiden.
Jag hade ett inlägg i huvudet idag, men som jag inte förmår skriva. Och när jag inte förmår skriva, så är det ingen idé att jag försöker. Det här har varit min ventil, men den funkar inte längre.
Så jag backar ut från Buke. Jag har hängt här i över 6 år och det har ofta varit min enda kontaktyta med omvärlden. Men det är lika bra att jag lämnar nu.
Jag hade ett inlägg i huvudet idag, men som jag inte förmår skriva. Och när jag inte förmår skriva, så är det ingen idé att jag försöker. Det här har varit min ventil, men den funkar inte längre.
Så jag backar ut från Buke. Jag har hängt här i över 6 år och det har ofta varit min enda kontaktyta med omvärlden. Men det är lika bra att jag lämnar nu.