Simmande kisse

Sv: Simmande kisse

Jovisst var det synd om katten, men det ser alldeles för gulligt ut.

Det är väl inte synd om katten? dom dör ju inte av det..det är ju för att han ska kunna få leva ett någorlunda friskt liv..då tycker jag mer synd om honom då han har ont annars..han ser ju inte ut att hata å simma heller..men men :p

En katt som inte kan gå ordenligt. Eller springa eller hoppa och klättra för att den är för tung så att benen viker sig, och dessutom har ont tycker jag synd om.

Men den sim-tränar ju för att bli bättre vilket den också blivit....! Tycker det ser ut som den gillar det och alla sätt är ju bra utom dom dåliga!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 158
Senast: Googlarn
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
463
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
206
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama