JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Silver-Wega tillbaka i internationell topp
Moderator
Hästnyheter
SWB-hästen Wega skrev historia när hon tog OS-silver tillsammans med sin ryttare Sara Algotsson Ostholt. Något mer OS blev det dock inte...
Hästnyheter
Sara Algotsson Ostholt tog OS-silver 2012. 2016 var tävlingskarriären över för silverhästen Wega. Sas det då. Förra året var Wega...
Hästnyheter
Sara Algotsson Ostholt, silvermedaljör från OS i London 2012, har tagit ledningen i en trestjärnig klass i Strzegom i Polen...
Hästnyheter
Sara Algotsson Ostholt OS-tvåa Wega såg ut att ha tävlat klart 2016. Men nu är stoet tillbaka på högsta nivå – och då kan ett VM bli...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Första fästingen tagen på Tilda, satt bakom örat. Hon fick tablett redan 15/3, så den var ju död men usch ändå 🤮
Trott
Alldeles nyss
Svar: 1 078
Visningar: 62 594
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag har beställt köttkycklingar som jag ska hämta om någon vecka.
Vi har däremot fått rätt mycket råttor, så jag ska försöka göra mig...
Pilot
Idag kl 11:55
Svar: 1 928
Visningar: 185 061
Djur
Oseriös avel 2023
Svar: 1 796
Visningar: 174 656
Hund
Uppfödning Portugal
Avel Tack för utförligt svar.
Det är så jag upplever henne också. Det är min första Lusitano. Jag köpte henne för att hon var trevlig...
Emine
4 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 147
Avel
Uppdateringstråd #2
Gnägg Igår var en skitdag på ridbanan. Verkligen där jag kände mig dum, dålig och orättvis och Elsa förstod självklart inte mig då när hon...
EZMK
22 minuter sedan
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Vad skönt att det gick bra @Jamtland
Blyger
33 minuter sedan