Rosenblad

Trådstartare
Det har pratats en hel del om sidepull här på forumen, och jag har ännu inte lyckats förstå vad det är :confused:. Jag skulle gärna vilja se en bild på det och gärna en liten förklaring för dess för- och ev nackdelar :bow: !

Sv: Sidepull

Använd sökfunktionen här på bukefalos, men även av de sökmotorer som man kan utnyttja så lär du få resultat! Pröva t.ex. google.

Sv: Sidepull

Btw.
Undrar bara, vart har du Sigge någonstans? Tycker att jag känner igen omgivningen på vissa av bilderna men kan inte sätta fingret på det. PMa gärna om du har lust.

Eller bilderna är kanske inte alls tagna "här"?

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
901
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka