Segt igen...

Gnist

Trådstartare
Nu idag har Buke segat hela tiden. Många gånger går det inte att öppna sidor och vissa gånger kommer det upp ett meddelande om att servern är upptagen..Hoppas det inte blir lika illa som sist..

Sv: Segt igen...

Aaa håller med!
Först tar det jättelång tid att få fram den sidan man vill den när den väl kommer så står det längst ner: Färdig, men sidan innehåller fel, med en varningstriangel med ett utropstecken i sig , hehe :p

Idag tycker jag inte det är några problem, däremot i går kväll segade det för mig.

*kl*

har även segat för mig sen lunch, men nu plötsligt så släppte allt för några minuter sedan...

Just nu går det hyfsat, men hela dagen har det segat.. Hoppas det bara var en tillfällig svacka ;)

Var inne innan åtta i morse, då gick det bra.
De första tre sidorna jag försökte få upp nu på em gick rejält segt, sedan har det gått bra.
Kanske räckte med att jag visade mig, för att det skulle fungera igen ;)
Jag vet inte vad detta kan ha berott på, vi får väl hoppas att det inte återkommer.

Gunnar skrev:
Kanske räckte med att jag visade mig, för att det skulle fungera igen ;)

:banana: Ja, så är det nog..Du får visa dig med jämna mellanrum, så kanske det slutar sega sig ;)

Har dock haft några segsidor nu med..

Buke segar konstant, alla sidor tar över halvminuten att få fram. :cry:

Felet jag får fram på alla sidorna är:
Line: 33
Char: 1
Error: Object expected
Code: 0
Fast frågan är om det har nåt med segningen att göra?

Edit: Okej, nu är felet på "Line: 35" på alla sidor. Vad det nu är värt.

Senast ändrad:

För mig är det gruvligt segt nu på morron, liksom igår mitt på dan. Det tar flera minuter att byta sida. Innebär detta att jag blir tvungen att jobba?! :eek: :angel:

Knapp lån

det måste variera väldigt för jag har inte märk av nå seghet, kanske en gång mitt på dagen igår men det gick över på nån minut isåfall. Fast nu när jag skrivit deta lär det väl sega ihop totalt för mig.

*lån*
Här är det periodvis extremt segt och det går inte alltid att öppna trådar..Då kommer det upp ett meddelande om att buke inte går att hitta :crazy:

Nu sitter jag i skolan på en av deras Mac datorer och här går det med ljusets hastighet! :D .

Jag har inte haft några problem, nån gång som det kommit upp att sidan ej kan visas, men har jag uppdaterat då har den kommit fram så snällt så. Möjligt att det kanske varit segt tidig morgon, men då sover jag ju så det märker jag inte av :angel:

Jaha, det är alltså riktat mot mig personligen.... ;) Jag sitter ändå på en jättesnabb lina, provat på olika burkar och har inga problem med andra sidor...

Nu sitter jag hemma på en PC, nu går det som vanligt, men för fem minuter sen var det fortfarande segt!.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: bettysmatte
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 928
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama