Samsung S3 / Experia Z1

_Zacke_

Trådstartare
Måste skaffa ny telefon då min Iphone 4s börjar ge upp efter två års flitigt användande. Ekonomin tillåter det egentligen inte så jag får hålla mig ifrån dom absolut nyaste/dyraste modellerna. Dom jag hittat bra erbjudande på som är intressanta är Samsung galaxy s3 och Sony Experia Z1. Någon som har åsikter om dessa att dela med sig av? :) Vill inte ha iphone igen..

Sv: Samsung S3 / Experia Z1

Vad är det som gör att du inte vill ha iPhone igen? Blir lite enklare att tipsa rätt om man vet varför du väljer bort den.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har sen en tid tillbaka börjat fundera på att köpa en ny mobil, då den jag har börjar ge upp efter 5 års trogen service. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 001
Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 498
Senast: pepp
·
Äldre Jag har gått med en krackelerad telefon sedan november förra året och är för snål för att laga den eftersom jag ändå planerar att byta...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: NotlikeI
·
IT & mobiler Min samsung dog i en brutal klämolycka i en bildörr förra sommaren. Sedan dess har jag varit fast med en äldre iphone med trasig kamera...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Petronella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama