Sälja guld?

Viva

Trådstartare
Hittade en guldring utomhus i somras som jag nu fått tillbaka och vill sälja. Vad är bäst? Kollade lite på guldbrev som hade högst pris på sin hemsida men såg i recensionerna att det priset bara gäller om man säljer över 30 gram. Så antar att det finns såna där fallgropar att akta sig för.
 
Hittade en guldring utomhus i somras som jag nu fått tillbaka och vill sälja. Vad är bäst? Kollade lite på guldbrev som hade högst pris på sin hemsida men såg i recensionerna att det priset bara gäller om man säljer över 30 gram. Så antar att det finns såna där fallgropar att akta sig för.
Guldsmed
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Manji
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 919
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 414
Hemmet Vi har precis flyttat till en ny lägenhet. Det är en nyproducerad lägenhet (3 år gammal) högst upp i huset. Det är många fönster inkl...
2
Svar
34
· Visningar
4 420
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp