• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 234
B

**BORTTAGEN**

Vad behöver man för saker till sin katt och vad bör man fixa innan man får hem katten (ta bort farliga saker o.s.v)?

om det är en kattunge,borde du gömma alla el sladdar och små saker som den kan få i sig.
du borde ta hem först matskålar,kattlåda och en klo bräda,det är det viktigaste,och en eventuell säng som den vet att är dens egen trygga plats.lite leksaker är også bra,

vad slags katt är det?
när får du hem den?det är alltid roligt med en ny katt i huset,dom ger så himla mycke tilbax till en.

vad roligt.
hane eller hona?
har själv en äldre byggning av bond katt,hadde en ungarsk angora også...men han dog för mig i lördags.jättehårdt att takla det.

har du bestämt nått namn ennu?

Använd helst samma sorts mat och sand som kissen är van vid i början. Tänk även på att lillen ska vaccineras om inte det redan är gjort, och helst id-märkas och försäkras också, veterinärvård ju inte billigt direkt...

Lycka till! :)

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 154
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka