Sadlar på Tradera?

lillsyrran

Trådstartare
Det säljs bomlösa westernsadlar på Tradera. Är de något att ha eller är det skräp? Här är länk till en av dem (hoppas att det är ok med länk?)

http://www.tradera.com/bomlos-westernsadel-i-buffellader-helt-ny--auktion_302358_167978073

Huruvida bomlöst är vettigt eller inte kan vi kanske ta i en annan diskussion.
Jag har tänkt att köpa en westernsadel och har en beg märkessadel som ligger bra på hästen på G så jag är mest nyfiken i största allmänhet. :)

Sv: Sadlar på Tradera?

En sån har jag. Det känns ju att den är billig, men den fungerar. Använder den som extrasadel.

Och någon sida innan det finns fler bilder :-P
Det är ingen mjuk bomlös, den känns nästan som en bomsadel

Tack för svar och länk! :)
Jag har en Star Trekk Dressage som känns som att rida i en bomsadel, så då är dessa ganska lika i känsla förmodligen.

Liknande trådar

Utrustning Tänkte köpa en bomlös sadel att ha som andra sadel eftersom jag har svårt att hitta en westernsadel som ligger bra (fått byta en gång...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Skruttan
·
Western Hejsan! Har nu fastnat i denna sadeldjungel! Har köpt en omusklad Paint och behöver nu en sadel. Jag kan villigt säga att jag är inte...
Svar
16
· Visningar
2 267
Senast: 4BarsRR
·
Utrustning Skulle behöva lite hjälp av er sadelkunniga här på buke! har som många andra funderingar över sadlar Jag rider ett varmblod/har på...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: Gimlan
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 343
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar