Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det mesta skapar elektricitet i det här vädret, jag brukade spreja borstarna med glansmedel, då brukade det försvinna.Jag söker tips på ryktsaker som inte skapar statisk elektrisitet. Det ska vara t.ex. ryktborstar i naturmaterial har jag läst men hur är det med ryktstenar? Skapar dom statisk elektrisitet? Finns det några speciella borstar som tar bort mycket hår?
ok vad för skor ska man ha för att inte bli statisk? Jag har ridskor från Mountainhorse och jag tror att det är gummisula på dom.Tycker det beror mer på den som håller i sakerna. Dvs vad du själv har för kläder och skor på dig. Jag blir lättare statisk i vissa skor än i andra. Måste vara något med själva materialet/plasten som påverkar. Och att ha olika material blandat tex ylle och polyester tillsammans blir man mer statisk.
Tack för tipsetNaturbust og trebørste leder ikke elektrisitet
Tack för tipset
Men vad använder du för borste för att få bort till exempel lera? Har en borste i naturmaterial men den är supermjuk...
Min hårdaste borste är en Borstiq Bassine, naturfibrer och funkar bra med t.ex. lera, lång päls etc.Tack för tipset
Men vad använder du för borste för att få bort till exempel lera? Har en borste i naturmaterial men den är supermjuk...
Jag upplever att man blir elektrisk när man har fleece på sig.ok vad för skor ska man ha för att inte bli statisk? Jag har ridskor från Mountainhorse och jag tror att det är gummisula på dom.
Jaha det hade jag ingen aning om, tack för tipset![]()