Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att de har fått ett mastigt bud på honom! Hoppas att de med dom pengarna kanske köper någon ny riktigt fin hingst som vi kanske får ha kvar ett år eller två i sverige!
Rosevelt var väl danskägd, så det är väl de som sålt honom, inga pengar till Sverige således.
Hans dräktighetsprocent för förra säsongen var enligt de uppgifter jag fått absolut inte den bästa..
När dessa dräktighetssiffror redovisas torde det framgå att ryktena åtminstone inte var helt tagna ur luften.
Min egen erfarenhet från förra säsongen gör att JAG inte skulle prova att använda honom igen...
Min danska väninna klargjorde för mig att anledningen att han över huvud taget kom till sverige var orsaken ovan. Visades han på bruksprovet 2007? Har ett svagt minne att min väninna hade hört att han fått en kabinhake i läppen och gick på medikamenter och fick ej visas, men kan blanda ihop honom med en annan hingst, nån som vet?/Madde.
Kan jag blanda ihop det med breeders 06?Rosevelt vann väl Bruksprovet förra året?![]()
Jäpp, där har vi det!Har för mig att han var anmäld till avelschampionatet men ströks i sista stunden. Kan det vara det du menar?