Roliga bilder!

pajaztar

Trådstartare
Kan ni inte lägga in roliga bilder på era katter? Jag kan börja med min katt som ser väldigt nöjd/galen ut:

DSCF7788.JPG

Sv: Roliga bilder!

:rofl: Din katt är super söt!

Annars har jag säkert visat den här bliden förutt. Men det är den lilla Victoria Sectret som kattunge (och innan att hon åkte till ett nytt hem).
victoria006.jpg

P2040332.jpg

Lotus efter ett bad

PICT0012.jpg

mmm datorn varm å skön

Senast ändrad av en moderator:

haha söta!

mitt bidrag, Tiny inte alltid helt normal ;) Kattja -syrran sträck på dig!
tiny-kattja.jpg

Ja jag har då Izze eller som vi säger hemma Pervo-chris

Katterna012.jpg

Camillasorterar002.jpg

Han kan inte sitta normalt när han putsar sig...eller sova normalt heller :angel:

IMG_0077.jpg

Sen är det inte så lätt att bara se normal ut heller..

IMG_0066.jpg

Här sitter jag och skrattar så tårarna rinner, haha vilka goa bilder !:rofl:

Lazor Kittah
14746582.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Min katt Smilla kan liksom jag och andra i min familj också dricka vatten direkt från kranen! Ha ha ha!:rofl::rofl:
7160334.jpg

Athenas favoritsovplats är på torktumlaren där det är varmt och skönt, särskilt när den är i full gång!
7655237.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
405
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama