Roger Blomquist?

fejko

Trådstartare
Vem är denne man som var kommentator på Världscupfinalen i hoppning? Jag tyckte han var både entusiastisk och kunnig trots att han inte verkar ha någon hästbakgrund alls.

Sv: Roger Blomquist?

Han har jobbat på SVT sport i många år. Brukar bla kommentera konståkning.

jag gillade honom också!!! Mycket bra!!!
Fick lite Svanlund-känsla :) (ok jag vet att många inte gillade honom men jag tycker han var bra) :D

Jag tycker också han var bra! :) Känns som att han ser vissa saker mer eftersom han inte är "inbiten", vilket gör att det kommer upp intressanta ämnen under tiden. Han ifrågasätter och är nyfiken. Om ni förstår vad jag menar :p

Han är väl okej men blir helt tokig på hans viskande. Avslutar alla meningar med viskanda och så fort det är "spännande" så viskar han. Väldigt störande, tycker jag då.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
953
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 067
Senast: Freazer
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka