Har du rätt storlek då?Tyvärr inte! Blev något bättre utan fodrade leggings under, men grenen nere vid knäna är inte bekvämt...
Skulle aldrig kunna klämma in ett par fodrade leggings under mina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du rätt storlek då?Tyvärr inte! Blev något bättre utan fodrade leggings under, men grenen nere vid knäna är inte bekvämt...
Hade jag haft en storlek mindre hade jag nog inte fått upp dem i midjan helt jag får hjälpa till ordentligt för att få upp dem ordentligt i grenen idag. Men det är som de flesta både tights och ridbyxor, för tights i låren och för stora i midjan, jag har inte optimal kroppsform för byxor...Har du rätt storlek då?
Skulle aldrig kunna klämma in ett par fodrade leggings under mina
Du kanske behöver en annan modell baraHade jag haft en storlek mindre hade jag nog inte fått upp dem i midjan helt jag får hjälpa till ordentligt för att få upp dem ordentligt i grenen idag. Men det är som de flesta både tights och ridbyxor, för tights i låren och för stora i midjan, jag har inte optimal kroppsform för byxor...
Har för mig att någon frågade om Haybum här tidigare? Eller så var det i nån annan ridbyxtråd.
Jag har ett par tunna tights från dom som jag gillar, men blir lite tveksam på om jag vågar beställa de tjockare i samma storlek eftersom andra märken verkar skilja sig i storlek beroende på modell. Är det någon som har både modellerna och kan säga om storleken är den samma? Eller om nån har deras "vintermodell" över huvud taget och kan berätta om de är varma. Annars har jag varit sugen på Zaczezz nu när de haft rea, men läste här att de inte var så varma så då letar jag vidare. Vill gärna slippa täckbyxor i åtminstone några minusgrader.
Har förresten också sett reklam på Instagram för att Uhip har ull i sina vinterbyxor/tights och att det tydligen är unikt. Känns stelt när jag tänker på ull, men det kanske bara är dålig erfarenhet från min sida... Nån som provat?
Kerrits tillverkar i USA.Är det någon som tänker på var deras ridbyxor tillverkas? Bojkottar gärna kina men det känns kört att hitta alternativ förutom att jag vill ha två stora mobilfickor på låret, tights, helskodda och dessutom vinterfodrade…
Jag köpte ju till dottern i julklapp och vi tyckte precis likadant. Hennes (och mina) vanliga Function sitter på plats i timmar men dessa kasade ner direkt. Samt var lite lösa kring vristerna. Nej, nåt var bara off helt enkelt. Vi bytte till vanliga Function i en tredje färg istället Tycker ju ändå de funkar bra på vintern eftersom de är så stretchiga och mjuka att det inte är några problem att ha ordentliga fillingar under.Passade på att köpa ett par Function vinterfodrade med lite rea, då alla pratat så gott om dem. Men jag är inte nöjd... De halkar ner, är korta och för stora i vristen. De är visserligen sköna, men när en får gå och dra upp dem var femte minut så spelar inte det någon större roll... Nu är jag av en större modell, så det kan ju bero på det, men irriterande är det oavsett!
Du kan ju alltid höra av dig till dem och fråga. Jag fick returnera ett par till Alequi fast jag ridit i dem flera gånger när jag berättade att jag inte var nöjd (jag behövde inte ens välja ett annat par utan fick pengarna tillbaka). Så även om de så klart inte måste så kan de ju vilja vara schyssta!Jag har ett par MD function som jag älskar så köpte ett par vinter performance (hittade inte function i vinterutförande) men är inte alls nöjd. Varma och sköna i tyget men dubbelt så stora som mina andra och sitter verkligen inte på plats. Saknar även den ena benfickan. Hade jag inte haft bråttom att ta dem till stallet och använda dem så hade jag skickat tillbaka dem.
Det låter som en bra idé! Eller bara byta mot en mindre storlek kanske..Du kan ju alltid höra av dig till dem och fråga. Jag fick returnera ett par till Alequi fast jag ridit i dem flera gånger när jag berättade att jag inte var nöjd (jag behövde inte ens välja ett annat par utan fick pengarna tillbaka). Så även om de så klart inte måste så kan de ju vilja vara schyssta!
Har faktiskt ett par kerrits efter tips från denna tråden, men endast en ficka är sjukt! Jag är jättenöjd annars ska tilläggas.Kerrits tillverkar i USA.
Jag hade deras sommarvariant sen innan och blev så förvånad när vintertajtsen inte hade 2 fickor eftersom sommar har det. Men de är så himla sköna att jag överlever. På vintern har jag ofta fickor på andra plaggHar faktiskt ett par kerrits efter tips från denna tråden, men endast en ficka är sjukt! Jag är jättenöjd annars ska tilläggas.
Någon som testat haybum? De ska ha ett par vinterridtights med två fickor…