Ridning på schemat - så blir man en riktigt bra ryttare

(Arbetarbladet)

Hon går bara i gymnasiet och har redan varit och nosat på de högre klasserna. Med ridning på skolschemat har hon kunnat satsa rejält.

I somras nådde hon målet 1,40 med sin Armstrong och insåg då att det var dags att sälja honom.

- Det var inte så svårt eftersom jag var inställd på det från början, förklarar Linnea Erixon. Jag är tävlingsinriktad och kunde inte lära mig mer med honom.

http://arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=206977&avdelning_1=0&avdelning_2=0

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Vilken stjärnstart det blev för Maria Stjernmo i hennes tävlingspremiär! Hon köpte dalahästen "Ove" i maj förra året...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Det finns som bekant olika sätt att angripa ett problem. Travtränaren Erik Lindegren drev för några år sedan ett stall...
Svar
0
· Visningar
797
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Från början var de två. Men risk för att Hèloise skulle göra abort med sina tvillingar gjorde att det ena fostret...
Svar
0
· Visningar
677
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) En stor tränings-/mönstringshelg för landets bästa unga ryttare i dressyr står för dörren. Sara Henrietta Bergström...
Svar
0
· Visningar
735
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama