Reining i Scandinavium...

W

Walentino

Hörde de pratats om att de skulle vara reining nu på scandinavium på Horse Show, vet någon vem som ska visa eller om det stämmer?? :confused:

det var westernridning med på programmen iaf.
mer vet jag inte då jag inte är hemma för första gången på läääääänge under tävlingarna. :cry:

Hej! Jag vet inte vilka som skulle vara med på uppvisningen med "bara" reining, men jag och Leksak har blivit inbjudna att vara Arabhästföreningens reiningrepresentant eftersom Svenska Arabhästföreningen fyll 40 år i år. Arabhästarna kommer representeras av olika ekipage från olika grenar, både hopp, dressyr, distans, utställning, barock, utställning, beduiner mm och så lilla Leksak & jag då då som reiningrepresentanter. Pernilla Sjöström och Audi är också inbjuden som westernrepresentanter men pga skada hos hästen kan hon tyvärr inte medverka vilket är jättetråkigt! :(

:bump: På torsdagen den 8:e april kl 19:00 ska vi uppträda i invigningen. Känns lite pirrigt men kul. Linda med Chocko kommer och även Eva med Pijano som ska visa cirkus. Det är de 2 som jag känner som ska vara med.

Vad roligt! ;) Kommer ni vara inne en och en eller blir det som en sammanslagen uppvisning med alla araber?

Tack Alazzi. Känns bra med lite stöd. Hej, Sandra! Det kommer vara både och. Alla ska vara inne samtidigt, sedan kommer var och en att få 2 min till ett eget komponerat program så då tänkte jag visa upp ett reiningprogram eller i varje fall del av ett program. Beror ju lite på hur stor plats man får på sig eftersom alla är inne samtidigt. Pirrigt men kul...

Jättekul! Vad bra att det blir några minuter eget också! Lycka till, men det kommer ju att gå bra :)

:bow:
Tack alla snälla människor som peppar mig!!! Jättegulligt av er!!! Jag ska tänka på er när jag rider därinne! :bow:

Åhh, va synd, ja ska ju dit på fredag.. :( Då får ja ju inte se er!! Men har du någon aning om vad de ska ha för något wester-inslag på fredag?? å vem??

Grattis Mita! Otroligt kul att det går så bra för er, var ska detta sluta?! :D :cool: Lycka till i Scandinavium, måste vara häftigt att få en sådan chans! :bow:

Tove

:bow:
Ja, var det ska sluta vet jag inte! Hoppas inte med en ända i förskräckelse... ;) Vad som än händer så blir det ju en upplevelse, och Leksak är ju en förhållandevis lugn och sansad herre så han sköter sig säkert, det är nog värre med mina nerver. När jag åkte till EM tog jag det som semester och bestämde mig för att vi bara skulle ha kul och ge järnet, så nu försöker jag hitta den känslan igen, men det är ju lite svårare på hemmaplan tycker jag. Man kan ju inte vara okänd pantad svensk blondin som ingen känner och sedan åka hem lika okänd om man gör bort sig. :D Om jag får plats med volter ska jag framför allt försöka att inte skära dom på slutet som jag har en tendens att göra, men håll det hemligt för de andra som inget vet... :angel: Tihi! Reykurboy, jag vet inte vilka som ska göra westernuppvisningen på fredagen men kanske någon annan här på forumet vet? ....Å andra sidan kan det ju vara lite spännande att se när vi kommer fram. ;) Ha det så bra allihop och lova att blunda i slutet på mina volter. :D
Kramiz till er alla från Mita :rofl:

"Man kan ju inte vara okänd pantad svensk blondin som ingen känner och sedan åka hem lika okänd om man gör bort sig." :rofl:

Äh, blända publiken med ett par stopp à la Leksak :love: :bow: så är det ingen som kommer se annat än cirkelrunda volter... Fasen att det ska vara så långt till Götet och så lite tid, skulle verkligen vara skitkul att se er där! :cool:

:rofl:
Tack Tiisa. Gulligt av dig. Nåja, jag tänker ha urkul och ta det som en kul grej! Kramiz Marita

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under många år var duellhoppningen ett populärt inslag under Gothenburg Horse Show på Scandinavium. Nu finns den inte med i programmet...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Inte bara världscupryttarna får ta plats i Scandinavium under Gothenburg Horse Show – även ett gäng unga ryttare kommer vara med i de...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tolv svenska hoppryttare kommer till Gothenburg Horse Show. Publiken i Scandinavium kan se fram emot några riktiga publikfavoriter såväl...
Svar
0
· Visningar
237
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Behöver hjälp av en Uppsala bo
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur