Psykakuten på bukefalos.com?

R

Red Mile

Hej på sig!

Nu börjar antalet "jag mår dåligt trådar" nå nästan oändliga proportioner. Törs knappt sticka in huvudet här av rädsla för att få Prozac kastat i skallen....

Föreslår därför att det skapas en ny kategori under "Snack & annat" där de som behöver tala ut och vädjar om råd och stöttning kan göra det. Och dit de som undrar över något i samma anda kan vända sig för att kanske finna svar på det som tynger just deras hjärta för stunden.

Ett deppforum helt enkelt!

Ps. Ja, jag ÄR seriös.

Sv: Psykakuten på bukefalos.com?

Om ett sådat forum skapas.
Vad blir det då för trådar kvar under dom övriga... :angel:

ps. jag är oxå seriös.

Håller med, man kan deppa ihop för mindre ibland när man tittar in på buke och ser alla ledsna människor.

*duckar för piller och tangentbord*

jag håller inte med, ska alla deppiga människor samlas på ett ställe utanför den övriga bukevärlden, hur lyckat vore det egentligen?

sen anser jag att man får starta vilka trådar man vill, så länge man håller sig till reglerna. mig veterligen finns inga regler om att trådarna måste sprida lycka och glädje...

den som inte orkar med alla depptrådar (jag har faktiskt inte sett så många att jag reagerat över det, varken på ÄU eller Senior) kan väl starta ett par glada trådar själv istället, för att väga upp? :idea:

Håller helt med, visst får människor vara deppade men vissa dagar orkar jag faktiskt inte se det:crazy:

Särskilt dessa som ältar igen och igen och igen...........

Ja jag vet att jag är hård men ett depp forum skulle vara bättre, det har blivit så många trådar av deppiga människor så man snart blir deppig själv..........

Och ja jag vet att jag inte behöver läsa dem men det räcker att se rubriken

Det är klart att depptrådar skall få finnas, alla behöver väl skriva av sig ibland? Det är jag föreslår är en egen sektion, inte att depptrådar skall förbjudas eller kastas ut från bukefalos.

Det blir ju lätt en spiral, att fler och fler ska skriva av sig i takt med att allt fler lättar sina hjärtan. Och förvisso så är "Senior, Äu & U" hästbefriade sektioner men de liknar allt mer ett hälsovårdsforum.

Ibland känner jag mig nästan som en skurk för att jag är pigg och bekymmersfri för stunden när jag kliver in på Senior....

jag tycker inte det skulle vara så lyckat, samla alla deppade på ett ställe? :p då blir man väl bara mer deppad, när det inte finns något glatt folk? :p

men de som ALLTID startar sådana där trådar, det kan ju bli jobbigt i längden kanske.

det ska du väl inte göra!
som sagt, de som skapar glada trådar är ett ypperligt komplement till de sk. depptrådarna...

tror som Netted att ett deppforum skulle göra saken "värre", skulle de glada bukefalisterna ens bry sig om att gå in där och försöka muntra upp eller skulle alla deppiga sitta där och dra ner varandra i skiten? :crazy: :p

och visst, det kan bli jobbigt. det finns folk som startar tråd på tråd med samma tema och aldrig tar till sig, och då är det lite för mycket. jag har också startat depptrådar, men inte SÅ många att folk stör sig på mig, hoppas jag.
sen är ju buke till syvende och sist inte rätt forum/plats öht att få hjälp med sina depressioner och problem, utan man bör väl söka professionell hjälp, så jag är kluven, men tycker nog ändå att ett deppforum är en dålig idé.

Och vilka är det som ska stötta,
de som redan mår dåligt??
Och vem ska bestämma vilka som ska ingå i den kategorin?
Psykakut, nej tack, jag tycker inte alls det är någon bra ide.

Det är upp till var och en vilka trådar man vill läsa.

Och vilka är det som ska stötta,
de som redan mår dåligt??
Och vem ska bestämma vilka som ska ingå i den kategorin?
Psykakut, nej tack, jag tycker inte alls det är någon bra ide.

Det är upp till var och en vilka trådar man vill läsa.

Håller med till fullo!:)

*kl*

Förstår inte var alla ser dessa trådar, jag måste ha utvecklat något konstigt sinne för att bara hoppa över dom.

Är det bara jag som bara klickar upp dom trådarna jag verkar tycka vara intressanta? Ska vi skaffa deppforum lär vi nästan ha ett sexforum, ett shoppingforum och ett "man får inte säga negerbollar"-forum oxå så dom som inte är intresserade av sånna trådar;)

Ett tips är att läsa rubriken och den lilla texten som visas under innan man öppnar tråden så slipper man det värsta.

Nej, inget deppforum. Och du, du är inte alltid pigg och glad i alla dina inlägg. Lite bitter ibland. Du har din fulla rätt att vara det precis som de som mår dåligt har rätt att skapa sådana trådar, så det jag skrev nu var inte menat som ett påhopp även om det kanske ser så ut.

Däremot kan jag hålla med om att jag ibland blir lite trött på trådar eller bukefalister som ältar samma sak om och om igen. Kastar kanske sten i glashus här, är inte riktigt säker. Jag kan också bli trött på de som vill ha råd osv, men i själva verket bara vill läsa det de själva tycker eller förkastar allt som att "Det går inte." "Det har jag prövat, fungerade inte." osv osv Detta kan dock gälla fler ämnen än depp. Jag har lärt mig att undvika vissa bukefalister eller slutat skriva i deras trådar.

Jag går inte heller in på dem, men man ser dem ju i trådlistan!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka