HH_gullet
Trådstartare
Hej! för två och en halv vecka sen upptäckte jag min häst anmäkrte bak och han fick vila i ett par dagar sen när vi kollade så sitter det mellan hasen och korset eller nått åt det hållet men syns endast i traven, men han går på benet och han stödjer på det fult ut men är någon rörelsestörning som är fel, så för en vecka sen hade jag ute massör och gick ignom honom vilket kändes helt okey, Men han har fortfarnade detta kvar, ringde och råd höra med atg och de sa vänta lite men du har det gått 2,5 vecka så nu måste jag göra nått men vad?
mitt problem är jag har ingen bil med dragkrok! och ingen jag känner har det heller utan små bilar eller så har de bil utan dragkrok hur ska jag kuna få in han till atg???? för om jag tar ut vetrinären så kanske inte de kan lösa det i alla fall, så jag vet inte hur jag ska gör kan alltså inte få tag på bil hur än jag gör!!! blir galen,
men vad kan det vara för fel trodde muskel strälning men nu har han varit det för länge för det? några ideer?
mitt problem är jag har ingen bil med dragkrok! och ingen jag känner har det heller utan små bilar eller så har de bil utan dragkrok hur ska jag kuna få in han till atg???? för om jag tar ut vetrinären så kanske inte de kan lösa det i alla fall, så jag vet inte hur jag ska gör kan alltså inte få tag på bil hur än jag gör!!! blir galen,
men vad kan det vara för fel trodde muskel strälning men nu har han varit det för länge för det? några ideer?